top of page
bokningssystem örebro

Smidigt bokningssystem i Lindesberg

Är din bostadsrättsförening i Lindesberg i behov av ett nytt bokningssystem? Om det är rörigt med separata bokningstavlor för tvättstugan, bastun, övernattningslägenheten eller gymmet så blir det betydligt enklare med ett smidigt och anpassningsbart bokningssystem. 

 

Ett modernt, digitalt bokningssystem ökar säkerheten, ger ordning och reda och gör vardagen smidigare för alla som använder gemensamma lokaler i bostadsrättsföreningen eller fastigheten.

 

Alla behöriga personer kan boka tid i lokalerna med hjälp av en elektronisk bokningstavla. Vi kan erbjuda bokning på distans via en internetansluten dator eller mobil app. Låt oss installera ett digitalt bokningssystem – du väljer vilken variant som är bäst.

iStock-883690206-1024x338.jpeg

Hör av dig till oss om du vill ha en offert eller behöver rådgivning

Vi på Pignus hjälper dig med allt från digitala bokningssystem och passersystem till fastighetsboxar och porttelefoni

Tillgängligt, smart och lätt att använda

Ett bokningssystem ska vara tillgängligt, smart och lätt att använda för alla. Vi  kan erbjuda olika lösningar för att underlätta bokningen av tvättstugan och andra gemensamma utrymmen i din fastighet eller förening. Bokningssystem i fastigheter ska vara smidiga att använda och minska risken för dubbelbokningar. Välj hur du vill boka tvättstugan, konferensrummet eller festlokalen: via antingen bokningstavla, datorn eller en app i mobilen. Vi samarbetar med flera av de ledande leverantörerna på marknaden. Hos oss hittar du det bokningssystem som gör vardagen enklare för medlemmarna i din bostadsrättsförening.

Fördelar med ett digitalt bokningssystem

  • Effektivare hantering. Med ett digitalt bokningssystem kan du enkelt se tillgänglighet, boka och hantera lokaler på ett smidigt sätt. Systemet minskar då risken för dubbelbokningar och sparar tid för både styrelsen och medlemmarna.
     

  • Ökad transparens. Ett digitalt bokningssystem ger en överblick över alla lokaler, dess tillgänglighet och bokningar. Det blir  lättare för styrelsen att planera och informera medlemmarna om eventuella ändringar eller tillägg.
     

  • Ökad säkerhet: Ett digitalt bokningssystem skyddar mot obehörig åtkomst till lokalerna genom att endast medlemmar i bostadsrättsföreningen har tillgång till bokningssystemet. Detta minskar risken för skador eller störningar i lokalerna.

bottom of page